Polyana de Aquino Harasz

Brazilian psychotherapist practicing in the USA since 1993,married and mother of two children. Psicoterapeuta brasileira exercendo nos Estados Unidos desde 1993 casada e mae de dois filhos.

My Photo
Name:
Location: United States

Brazilian psychotherapist practicing in the USA since 1993. Licensed Psychologist in Brazil, Duo Masters Summa Cum Lauden degree in Rehabilitation & Mental Health from the University of South Florida, Licensed Mental Health Therapist & Certified Rehabilitation Consultant in the State of Florida,Certifed Marriage & Family Therapist, Member of the Phy Kappa Phy Honor Society. Married, Mother of two children. Psicoterapeuta brasileira exercendo nos Estados Unidos desde 1993. Psicologa licensiada no Brasil, Mestrado duplo em Reabilitacao e Saude Mental com titulo Summa Cum Lauden pela Univeristy of South Florida,Licensiada como Terapeuta em Saude Mental & Certificada como Consultora em Reabilitacao no estado da Florida,certificada em terapia familiar e de casal,membro da sociedade honoraria phy kappa phy. Casada, mae de dois filhos.

Tuesday, December 23, 2008

Back after a long pause/ De volta depois de uma pausa!

For those of you who have visited me and miss my postings I appologize for the absence. Now that I am back I can give you some updates.
I now work for Hospice. Mostly doing assessments and bereavement at hospitals in my area. I do appreciate working with end of life care and will be soon posting new items here. Glad to be back!

A voces que me visitaram por este periodo eu peco desculpa pela ausencia. Agora que estou de volta posso dar-lhes conta de algumas novidades a meu respeito.
Ha 2 anos trabalho no Hospice com pacientes terminais fazendo avaliacoes e terapia em uma variedade de hospitais aqui na minha area. Comecarei a postar novos artigos logo. Bom estar de volta!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home